Kuran'da Yahudiler
Hazret-i Yakub'un adı İsrail olduğu için, Yahudilere İsrail oğulları denildi. Hazret-i Musa Tur dağına gidince, bunlar dinden çıktı. Buzağıya taptı. Sonra pişman olup tövbe ettikleri için, Yahudi denildi. Yahudi, doğru yolu bulucu demektir. Yahudiler, Hazret-i Musa'ya çok eziyet etti. Sonra gelenleri, bin Peygamberi şehid etti. Hazret-i İsa ve annesine iftira ettiler. İncili tahrif ederek Hıristiyanlığı bozdular. Peygamber efendimizi zehirlediler. Hazret-i Osman zamanında, fitne çıkararak, Halifenin şehid edilmesine sebep oldular. İbni Sebeciliği, Hurufiliği meydana çıkarıp, Müslümanları parçalayıp, birbirine düşman ettiler. Yehovacılığı çıkarıp Hıristiyanları birbirine düşürdüler. Dinleri yok etmek için masonluğu kurdular.
"Kuran'da Yahudiler ve Hıristiyanlar hakkındaki âyetlerde özellikle neler bildiriliyor?"
Yahudiler hakkındaki âyetlerden bazıları şunlardır:
1- Tevrat'ı değiştirdiler. (Bekara 79)
2- Peygamberleri öldürdüler. (Âl-i İmran 183)
3- Hazret-i İsa'yı öldüremediler. (Nisa 157)
4- Fesat çıkardılar. Allah'a cimri dediler. (Maide 64)
5- Hazret-i Meryem'e iftira ettiler. (Nisa 156)
6- İman edenlere en şiddetli düşmanlık edenler Yahudi ve müşriklerdir. (Maide 82)
7- Üzeyir Allah'ın oğlu dediler. (Tevbe 30)
8- Kıskançlık ve maddi çıkar yüzünden Kur'ana inanmadılar. (Bekara 146)
9- Çoğu iman etmeyecektir. (Bekara 100; Nisa 155)
10- Allah'ı inkârlarından dolayı lanete uğradılar. (Bekara 88-89)
Kuran'a göre Hıristiyanlar
1- Meryem oğlu Mesihe, Allah diyenler, kâfir olmuştur. (Maide 72)
2- Allah üç ilahtan biridir diyenler kâfir olmuştur. (Maide 73)
3- Meryem oğlu Mesih bir Peygamber, anası da sadık bir kadındır. (Maide 75)
4- İsa Mesihe Allah'ın oğlu dediler. (Tevbe 30)
5- Yahudilere göre, Hıristiyanlar Müslümanlara daha yakındır. (Maide 82)
Yahudi ve Hıristiyanların ortak yönleri:
1- Bilginlerini, rahiplerini Rabler edindiler. (Tevbe 31)
2- Yahudi bilginleri ve Hıristiyan rahipleri halkın mallarını yediler. (Tevbe 34)
3- Allah'ın oğullarıyız dediler. (Maide 18)
4- Bile bile hakkı gizlediler. (Âl-i İmran 71)
5- Allah çocuk edindi diye iftira ettiler. (Bekara 116)
6- Allah'ın âyetlerini inkâr ettiler. Âl-i İmran 70)
7- Allah'a iftira ettiler. (Âl-i İmran 78)
8- Yahudi ve Hıristiyanlar, birbirinin dostlarıdır. (Maide 51)
9- Resulullah, dinlerine girmedikçe, Yahudi ve Hıristiyanlar ondan razı olmazlar. (Bekara 120)
10- Dinlerinde aşırı gittiler. (Nisa 171)
11- Kitaplarındaki bilgileri gizlediler. (Maide 15)
12- Ehl-i kitap, "Cennete ancak Yahudi ve Hıristiyanlar girecek" dediler. (Bekara 111)
13- Ehl-i kitap ve müşriklerden olan inkârcılar, Cehennem ateşinde ebedi olarak kalırlar. Onlar, halkın en şerlileridir. (Beyyine 6)
Bu âyet-i kerimelerden açıkça anlaşılıyor ki, Yahudiler Tevrat'ı değiştirdiler. Hazret-i Musa'nın dini değişince Allahü teâlâ, İncil ile Hazret-i İsa'yı gönderdi. Hazret-i İsa'nın dini de bozulunca, İncil, İnciller haline gelince, Allahü teâlâ, İslamiyet'i göndermiştir.
Bu yazıyı hangi cahil yazdı, çok merak ediyorum...
Ne yani? Sizce Bakara 79. ayette Tevrat değiştirildi mi denilmekte. O zaman kesinlikle iyi bir tefsir eğitimi almalısınız. Şöyle düşünen İlahiyatçı kılıklı münafıklar ve aynı zamanda hocaefendi sıfatıyla tanınan kişiler vardır. Bakara Suresi 79. ayeti derki; Yahudiler kutsal yazılarını yeniden yazardılar. Ama metnin bizlere ne dediğini okursak? O derki,
''Vay o kimselere ki, elleriyle Kitab'ı yazarlar sonra da onu az bir karşılığına değişmek için, ''Bu Allah'ın katındandır.'' derler. Vay ellerinin yazdıklarından ötürü onların haline! Vay kazandıklarından dolayı onların haline!''
Burada söylenen, metnin yeniden yazılması değilir. Metni yeniden yazma hakkında bir şey söylemez. Bu ayet bir şeylerin yazılmasından ve önceden vahyedilmiş ayetler ile eşit bir şekilde insanlara sunulmasından bahseder.
Burada elimizde tutacağımız ikinci şey ise,ayetin tahriften bahsetmediğidir. Aynı şekilde bu ayet, var olan ayetlerin sonrasında da değiştirildiğinden bahsetmez. Hayır! Ayet Allah'ın kelimeleri olarak sunulmuş ayetlere ek olarak, finansal kazançları için bir şeyler getirmek isteyen kişiler hakkında bahseder. Konuşulan konu budur. Bu ayet Allah'ın sözlerin de değişme olmayacağını ve bunun Allah'ın büyük başarısı oluğunu söyleyen Yunus suresi 64 ile çelişkili değildir. Peki Kuran sahte yazıları satmakta suçladığı kişiler kimlerdir?
Bakara 75. ayette en yakın bağlamdan; Onların Yahudi toplumu içinde ki bir grup olduğunu buluruz. İkinci olarak ayet der ki (Bakara 78-79), Kutsal yazı olarak bu kitapları yazan ve satan kişilerin Kutsal yazılardan bir haber olarak, Yahudilerin arasında yaşayan cahil insanlar olduğundan bahseder. Şimdi düşünün bu cahil, yani okuma yazma bilmeyen kişiler bu kitapları yazabilir mi?, eğer yazabiliyorsa bu ifade ÇELİŞKİLİ BİR İFADE OLARAK GÖZÜKÜR.
Ama ayet onları okuma yazma bilmeyen kişiler olarak adlandırır. Bundan ne anlarız? Okur yazar kişinin Arapçası Ummiyyun'dur. Bu kelimelerin anlamı İbn Abbas ve diğer otoritelere göre aynı zamanda Çok tanrıcı Arap kültüründe PUTPEREST demektir.
Bu kişiler Yahudi ya da Hristiyan değillerdir. Bu sahte metnin yazarları net bir şekilde okur yazar oldukları için bizler bu grubu, Yahudilerin yakınında ama Yahudi olmayan putperest sahtekarlar olarak anlamamız gerekmektedir. Aslında Tarih bize kendi çıkarları için sahte vahiyler üreten bir çok Arap şairinin olduğunu söyler. Nadr Ibn Harith, Musaylima, El-Ansi El Yemen, Mani, Mazdak gibi tüm bu kişiler, Kuran'ın itham ettiği bu profile uyarlar.
Şöyle ki Doğu ''Ummiyyun'ları'', yani okur yazar olmayanları Hristiyan ve Yahudilerin arasında olmalarının ardından kendi çıkarları için, kendi sahte yazılarını yazıp, bunlar ''Allah'tandır'' diyen PUTPEREST sahtekarlardır.
İŞTE GERÇEK BUDUR. BAKARA 79'DA TEVRAT DEĞİŞTİRİLDİĞİ ANLAŞILMAMAKTADIR.
Umarım anlatabilmişimdir.
24.11.2012 - Misafir